Etsimme Nopsaan tekijää kehittämään seuran junioritoimintaa
Nastolan NopsaJulkaistu: 25.03.2024 10.59

Etsimme Nopsaan tekijää kehittämään seuran junioritoimintaa

Nastolan Nopsa on Lahdessa toimiva 230 jäsenen jalkapalloseura, joka kehittää ja edistää jalkapallon harrastamista Nastolassa tarjoamalla lapsille, nuorille ja aikuisille matalalla kynnyksellä laadukasta harraste- ja kilpatason toimintaa jokaisen omalla osaamis tasolla. Nopsan arvoja ovat yhteisöllisyys, ilo ja urheilullisuus ja ne kertovat hyvin seurassa vallitsevasta toimintakulttuurista.

Etsimme henkilöä, jolla on halua kehittää seuramme junioritoimintaa.

Junioripäälliköllä tulee olla tarvittavat taidot kehittää ja organisoida lapsuusvaiheen jalkapallotoimintaa ja tukea joukkueiden valmennusta.

Junioripäällikön tehtävässä toimit kentällä erityisesti nuorimpien ikäluokkien kanssa sekä tuet joukkueiden toimintaa tuutoroimalla, kouluttamalla ja kehittämällä seuran laatujärjestelmää.

Junioripäällikkönä tulet olemaan tärkeässä roolissa Nastolan Nopsan seura kehityksessä.

Tehtäviisi kuuluu päiväkoti- ja kouluyhteistyö, perhefutis, jalkapallokoulu, nuorimmat ikäkausijoukkueet (perustaminen ja toiminnan tukeminen/valmennus), valmennuskoulutukset, joukkueiden arjen tukeminen (esim. kausisuunnitelmat ja niiden seuranta), seuran tapahtumat sekä viestintää ja hallinnollisia tehtäviä.

Tehtävänkuvaa voidaan muokata osaamisesi sekä mielenkiintosi perusteella.

Tehtävää on mahdollista tehdä kokopäiväisenä tai osa-aikaisena. Osa-aikainen tehtävä painottuu ensisijaisesti valmennuksen ja joukkueiden arjen tukemiseen kentällä.

Tarjoamme sinulle

• Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän sopivan pienessä, kehittyvässä urheiluseurassa lasten ja nuorten liikunnan parissa
  • Mahdollisuuden vaikuttaa työnkuvaasi ja käyttää omia vahvuuksiasi. Haluamme myös tukea kouluttautumisessa, jotta voit edelleen kehittää itseäsi
  • Mahdollisuuden suunnitella omaa työaikaa. Haluamme mahdollistaa erilaisten töiden sekä työn ja vapaa-ajan yhdistämisen
  • Kannustavan ja kehitysmyönteisen johtokunnan tuen sekä hyvän perehdytyksen
  • Tavoitteisiin perustuvan vuosibonuksen
  • Laajan työterveyshuollon ja vakuutuksen

Odotamme sinulta

• Liikunta-alan tai muuta soveltuvaa koulutusta
  • Jalkapallovalmennus osaamista
  • Innostuneisuutta ja valmiuksia työskennellä lasten ja nuorten sekä joukkueiden toimihenkilöiden kanssa tavoitteellisesti
  • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä hyviä yhteistyö- sekä vuorovaikutustaitoja
  • ATK- ja Microsoft Office osaamista

Eduksi katsomme

• Kouluttamis osaamisen
  • Jopox osaamisen
  • Palloliiton laatujärjestelmän osaamisen
  • Seura- / yhdistys osaamisen

Lisätietoja

Työ alkaa viikolla 21-22 tai sopimuksen mukaan. Työaika on 20-37,5h/vko. Työaika painottuu arki-iltoihin sekä viikonloppuihin. Seuralla ei ole omia toimitiloja, joten kirjalliset työt tulee tehtäväksi etätyönä.

Työtehtävä on aluksi määräaikainen yhdeksi vuodeksi (hanke). Tavoitteena on vakinaistaa työsuhde määräaikaisuuden jälkeen.

Palkka sijoittuu välille 1800-2000€ (kokoaikaisena työntekijänä) riippuen valitun henkilön osaamisesta. Lisäksi tavoitteisiin perustuva vuosibonus.

Tehtävään on 4kk:n koeaika. Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi rikosrekisterilain 6.2 §:n tarkoittama rikosrekisteriote (laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä 504/2002).

Tarkempia lisätietoja voi kysyä seuran puheenjohtaja Tero Juuriselta (0443352787 / tero.juurinen@gmail.com).

Hakeminen

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen: nopsa.tapahtumat@gmail.com 14.4.2024 mennessä.

Hakemukseen tulee liittää CV ja tiedot mahdollisista suosittelijoista sekä palkkatoive.

Haastattelut toteutetaan viikolla 16-18.

Tervetuloa tekemään merkityksellistä työtä mukavassa työympäristössä!