Stadium

Seuran peliasut ja varusteet hankitaan Lahden Karismassa sijaitsevasta Stadiumin teamsales toimipisteestä.

Joukkueen varustevastaava / joukkueen stadium pääkäyttäjäksi nimetty henkilö voi tehdä keskitetysti joukkuetilauksia omilla TeamSales tunnuksilla. Tunnukset luo Nopsan varustevastaava.

Joukkuetunnuksilla tilatuista varusteista tulleet laskut toimitetaan joukkueen varustevastaavalle, joka tarkistaa laskun että on oikein ja tämän jälkeen lasku toimitetaan rahastonhoitajalle maksettavaksi.

TeamSalesin sivuille tästä

Yleiset tilausohjeet eri tilanteissa

Nopsa varusteiden tilausohje.pdf

Bonuksia ostoksista

Rekisteröidy käyttäjäksi->

1. Mene osoitteeseen www.stadium.fi
  2. Klikkaa sivun oikeasta yläkulmasta Kirjaudu -ikonia
  3. Klikkaa Kirjaudu sisään kohdan alapuolelta "Liity Stadium Memberiksi" ja toimi ohjeiden mukaan

TUE HALUAMAASI NOPSAN JOUKKUETTA

Voit tukea haluamaasi Nopsan joukkuetta Stadiumin sivujen kautta www.stadium.fi

Kirjaudu Stadiumin sivustolle, valitse Tue seuraasi ja etsi Nastolan Nopsa sekä joukkue, jota haluat tukea. Stadium Member-jäsen saa pitää oman henkilökohtaisen vuosibonuksensa, jonka pohjalta Stadium maksaa 3% lisäbonuksen Nopsalle

Edellytyksenä lisäbonuksen kerryttämiseen on Stadium Member-jäsenyys, joka on täysin ilmainen. Jäseneksi voit reksiteröityä helposti yllä olevan verkko-osoitteen kautta tai Stadium-myymälässä.

Ohjeet bonuksien saamiseksi itselle ja haluamallesi tuettavalle joukkueelle.

1. Mene osoitteeseen www.stadium.fi
  2. Klikkaa sivun oikeasta yläkulmasta Kirjaudu -ikonia, syötä käyttäjätunnus ja salasana - klikkaa Kirjaudu sisään.
  3. Valitse Tue seuraasi
  4. Valitse Etsi seura
  5. Valitse Nastolan Nopsa ja seuran joukkue, jota haluat tukea
  6. Tukemasi seurat listalta näet seurat ja joukkueet, joita olet valinnut-Roskakori-kuvakkeesta pystyt poistamaan vanhoja valintoja
  7. Jos olet unohtanut salasanasi, käytä Unohditko salasanan? -toimintoa kirjautumissivulla.

Tuen ohjaaminen haluammallesi joukkueelle ei vaikuta henkilökohtaiseen bonukseen, vaan tuki tulee lisänä seuralle/joukkueelle. Joukkueen bonusten kerryttäjäksi voi rekisteröityä kuka tahansa stadiumin asiakas.

Kaikki seuran jäsenet, tukijat, ystävät ja sukulaiset kerryttämään lisäbonusta seuralle saadaksemme kaiken hyödyn irti yhteistyöstämme Stadiumin kanssa!

Nopsan varustevastaava / Stadium Teamsales yhteyshenkilö:

Jussi Veräväinen

Yhteydenotot puhelimitse( 8:00-16:00 ):

Mobile +358(0)40 353 1002

Tai sähköpostilla:

jussi.veravainen@stadium.fi

Team Sales tilausten Asiakaspalvelu:

ma-pe 11.00-16.00

oppaita varusteiden valintaan:

Jalkapallokengät, Jalkapallot, Tekstiilit (ulkoliikuntaan)