Nopsa Cup kiittää!
Nastolan NopsaJulkaistu: 23.06.2026 10.53

Nopsa Cup kiittää!

Nopsa Cup 2026 on nyt pelattu!

Jälleen kerran Nastolan Urheilukeskus täyttyi iloisista futareista ja heidän taustajoukoistaan. Edes vesisade ei lannistanut hyvää tunnelmaa ja pelaamisen iloa lähes yhdeksässäkymmenessä ottelussa! Mukana oli kahden päivän aikana 40 juniorijoukkuetta, yhteensä noin 400 pelaajaa.

Kiitos kaikille osallistuneille sekä talkooväelle ja turnausta tukeneille yrityksille. Saatiin jälleen tehtyä hieno tapahtuma!

Ensi vuonna pelataan taas, tutusti viikkoa ennen juhannusta eli 19.-20.6.2027. Silloin mukana ikäluokat 2020-2014.