Nopsa toimii vapaaehtoisvoimin - tule mukaan!
Julkaistu: 04.11.2021 21.00

Nopsa toimii vapaaehtoisvoimin - tule mukaan!

Nopsan toimihenkilöt kokoontuivat 19.10.2021 ja teimme tilaisuudessa swot analyysit seurasta ja joukkueista. Analyysi tuotti pitkän listan asioita, jotka koettiin olevan joukkueissa ja seurassa hyvin. Treeniolosuhteet ovat loistavat ja joukkueissa koettiin pääasiallisesti olevan riittävästi toimihenkilöitä ja yhteishengen olevan hyvä, apua ja neuvoja on saatu toisilta hienosti. Harrastajamäärät ovat kasvaneet huikeasti monissa joukkueissa tänä vuonna. Meillä on suuri joukko valmentajia, joukkueenjohtajia, huoltajia, rahastonhoitajia, varustevastaavia jne jotka tekevät hienoa työtä joukkueidensa eteen.

Seuralta toivottiin panostusta mm markkinointiin, kotisivuihin, tiedotukseen, koulutukseen ja mahdollisesti turnausten järjestämistä. Tällä hetkellä seuran tehtävissä on kuitenkin tekijöitä niin pieni joukko, että voidaksemme kehittää seuraa toivottuun suuntaan kaipaisimme joukkoomme lisää vapaaehtoisia!

Palaverissa ehdotettiin, että seura listaisi erilaisia projekteja joihin kaivattaisiin tekijöitä. Alla olevassa listassa ei siis ole kaikkia seuran rooleja/ tehtäviä, vaan ne joihin akuuteimmin kaivattaisiin uusia tekijöitä ja apukäsiä. Tehtävät kuormittavat yksittäisiä henkilöitä myös sitä vähemmän, mitä useammalle ne voitaisiin jakaa. Yksin ei kenenkään mitään tarvitsisi hoitaa, vaan kasattaisiin tiimejä eri projekteihin! Voisitko Sinä tulla mukaan kehittämään seuraa eteenpäin?

Nopsan johtokunta kokoontuu 10.11.2021 seuraavan kerran ja toivoisimme teiltä ennen sitä yhteydenottoja mikäli voisit toimia jossain projektissa. Tero Juurinen p 044 3352787, tero.juurinen(at)gmail.com.