Aikuisten harrastefutista Nopsassa - Ilmoittautuminen
Julkaistu: 07.02.2023 17.49

Aikuisten harrastefutista Nopsassa - Ilmoittautuminen

Aikuisten harrastefutis Nastolan Nopsassa on käynnistynyt. Kaikki jalkapallon parissa kuntoilusta innostuneet ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Aiempaa pelitaustaa ei vaadita, vaan höntsyt pelataan hyvässä hengessä taitotasosta riippumatta.

Ilmoittautuminen TÄSTÄ (ilmoittautumisen lomake kerää yhteystiedot jäsenrekisteriä ja laskutusta varten, ole yhteydessä myös yhteyshenkilöön myös ennen ensimmäistä kertaa!!)

Höntsytpelit ovat kerran viikossa (talvikaudella Loiston salissa ja kesällä Rakokiven kentällä).

Kevään 2023 vuorot Monitoimitalon loistossa Perjantaisin klo.20.00 - 21.30, olethan yhteydessä ennen ensimmäistä kertaa!

Vuosimaksu 100 € sisältäen sekä talvi, että kesäkauden. Nopsan jäsenille ja toimihenkilöille alennus vuosimaksusta, siitä lisätietoa vetäjiltä.

Tervetuloa mukaan hikoilemaan ja pitämän hauskaa pallon kanssa!

Lauri Karhu p. 0447847500 ja Juha Huovinen p. 0504383290