Nopsan 2009:lle Masto Cupin voitto
Julkaistu: 10.08.2020 00.00

Nopsan 2009:lle Masto Cupin voitto

Nopsan 2009 syntyneet etenivät upealla tavalla sunnuntaina 9.8. pelatun Masto Cupin P2009-2010 - sarjan voittoon. Lahdessa Paavolan kentällä pelatuissa otteluissa joukkue esitti varmoja otteita läpi koko turnauksen. Helteisessä säässä pääosin ilman vaihtopelaajia kamppailleen ryhmän taistelutahdosta puolustuspäässä kertoo se, että vastustajat saivat neljän ottelun aikana tehtyä vain yhden maalin Nopsan verkkoon. Hyökkäyspäässä onnistumisia tuli maalien muodossa lähes jokaiselle pelaajalle turnauksen aikana maalieron ollessa huikeat 19-1.

Hienosti sujunutta turnausta täydensi samassa sarjassa pelannut 2010-2011 syntyneiden joukkue. Molemmat Nopsan ryhmät etenivät alkusarjan peleistä lohkoykkösinä välieriin. Hetken näytti jo siltä, että unelmafinaali kahden Nopsan joukkueen välillä olisi toteumassa 2010:ien tasoittaessa viime sekuntien maalilla oman välieräottelunsa. Dramaattinen rangaistuspotkukilpailu ei tällä kertaa kuitenkaan päättynyt nopsalaisten eduksi. Tuloksena oli lopulta mainio neljäs sija 12 joukkueen voimin pelatussa sarjassa.

Hienoja peliesityksiä ja upeaa yhteishenkeä oli ilo seurata. Suurkiitokset kaikille mukana olleille, niin pelaajille kuin tukijoukoillekin!

Seuran uusimmat