Haetaan pelaajia Nopsan tyttöjen TB joukkueeseen sekä uuteen perustettavaan naisten joukkueeseen!
Julkaistu: 12.11.2018 00.00

Tervetuloa marraskuun aikana vapaisiin harjoituksiin kaikki 2002-2006 syntyneet tytöt, sekä 18+->naiset kokeilemaan futiiksen pelaamista nykyisen Nopsan TB joukkueen kanssa!

Naisten joukkueen pelaajamäärän kasvaessa perustetaan heistä oma joukkueensa, eli olemme vasta aloittelemassa Nastolan Nopsan naisten joukkuetta, mikä lähtisi pelaamaan palloliiton etelän alueen naisten 11vs11 sarjaa jatkossa! Siihen tarvitsemme tietysti innokkaita naispelaajia että saamme toiminnan käyntiin! Nyt olisi siis loistava tilaisuus aloittaa Nastolan alueen naisten oman joukkueen rakentaminen

Aikaisempaa kokemusta lajista ei tarvitse olla.

Nykyinen TB Joukkue on aloittanut toimintansa marraskuussa 2019. Joukkueessa on mukana aivan uusista pelaajista jo useamman vuoden pelanneisiin tyttöihin.

Otathan yhteyttä ennen harjoituksiin tuloa! Ari Annala/045 676 0803 tai ari.annala@phnet fi

Harjoituksissa tutustutaan monipuolisilla harjoitteilla jalkapallon pelaamiseen, tehdään harjoitteita oman fyysisen kunnon kohottamiseksi, sekä muita liikunnallisia taitoja tukevia harjoituksia(motoriikkaa, nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä)

Harjoittelemme loistavissa olosuhteissa Nastolassa, talvisin Pajulahden Pajulahti-hallissa kaksi kertaa viikossa ja yksi treeni ulkotekonurmella l(umen tuloon asti) tai koulun salissa, eli 3 harjoituskertaa/viikko, sekä kesäisin Nastolan Urheilukeskuksen loistavalla nurmikentällä ja aivan uudella tekonurmikentällä 3 kertaa viikossa. Harjoitusajat löytyvät TB joukkueen nettisivujen kalenterista. (sivusto vaihtuu uudellekaudelle 9.11 jolloin kalenterin tulevat harjoitusvuorot päivittyy marraskuun ajalta)

Alhaiset harrastuskustannukset!(esim:Seuran jäsenmaksu kaudella 2020 ->170€!)

Voit tulla kokeilemaan alkuun ilmaiseksi ilman minkäänlaista sitoutumista joukkueen toimintaan.

Lisätietoja joukkueiden toiminnasta voi kysellä joukkueen vastuuvalmentajalta Ari Annalalta.

ari.annala@phnet.fi

Uudet pelaajat rohkeasti mukaan!!