Uuden joukkueen perustaminen - Ikäkausijoukkue 2017-2018 syntyneet
Julkaistu: 31.07.2023 18.45

Uuden joukkueen perustaminen - Ikäkausijoukkue 2017-2018 syntyneet

Nastolan Nopsan on perustaa 2017-2018 ikäluokkien yhdistelmäjoukkueen (pojat ja tytöt samassa)

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa joukkueeseen pelaajia sekä toimihenkilöitä.

Harjoitukset on tarkoitus järjestää 1x / vko noin tunnin mittaisina. Ohjelma on pääasiassa leikkimistä, pallollisia harjoituksia ja pelaamista.

Elokuu - syyskuu harjoitukset järjestetään Nastolan Urheilukeskuksen tekonurmella Torstaisin noin klo. 17-18

Lokakuu - joulukuu harjoitukset järjestetään Monitoimitalo loiston liikuntasalissa arki-iltana tai vaihtoehtoisesti Su iltapäivisin Pajulahti hallissa. (Vuorot tarkentuvat myöhemmin, kun tiedetään seuran kaikki vuorot aikataulut).

Maksut: Jalkapalloharrastus maksaa vuoden 2023 Jouluun asti 75€ sisältäen harjoitukset, ja harjoituspaikan, seuran jäsenmaksun ja vakuutuksen.

Toimintaa on mahdollista kokeilla parin viikon ajan ilmaiseksi, joten rohkeasti mukaan vain.

Treenivarustus: sään mukainen vaatetus, nappikset tai lenkkarit, oma juomapullo. Oma pallo on plussaa. (koulunliikuntasalissa sisäpelikengät)

Joukkueen vastuuvalmentajana toimii Taisto Rusanen - 040 5142097 (yhteydenotot jos haluaa kysyä harjoituksiin liittyviä juttuja)

Joukkueenjohtajana toimii Ella Helin - 045 3183852 (yhteydenotot: uudet pelaajat, uudet toimihenkilöt ja joukkueen toimintaan yleisesti liittyvät asiat)

Jalkapalloilullisin terkuin