Nastolan Nopsan on tarkoitus perustaa 2017-2018 ikäluokkien yhdistelmä joukkue (pojat ja tytöt samassa), jos pelaajia sekä toimihenkilöitä saadaan tarpeeksi.

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa joukkueeseen pelaajia sekä toimihenkilöitä.

Harjoitukset on tarkoitus järjestää 1x / vko noin tunnin mittaisina. Ohjelma on pääasiassa leikkimistä, pallollisia harjoituksia ja pelaamista.

Elokuu - Syyskuu harjoitukset järjestetään Nastolan Urheilukeskuksen tekonurmella Torstaisin klo. 17-18.

Lokakuu - Joulukuu harjoitukset järjestetään Monitoimitalo loiston liikuntasalissa arki-iltana tai vaihtoehtoisesti Su iltapäivisin Pajulahti hallissa. (Vuorot tarkentuvat myöhemmin, kun tiedetään määrät ja valmentajien aikataulut).

Maksut: Jalkapalloharrastus maksaa vuoden 2023 Jouluun asti 75€ sisältäen harjoitukset, harjoitusvälineet harjoituksissa ja harjoituspaikan, seuran jäsenmaksun ja vakuutuksen.

Toimintaa on mahdollista kokeilla parin viikon ajan ilmaiseksi, joten rohkeasti mukaan vain.