Haetaan pelaajia Nastolan Nopsan naisten joukkueeseen!
Julkaistu: 06.03.2022 00.00

Haetaan pelaajia Nastolan Nopsan naisten joukkueeseen!

Tervetuloa Nastolan Nopsan naisten joukkueen harjoituksiin v.2004 ja sitä aiemmin syntyneet naiset kokeilemaan futiksen pelaamista joukkueessa. Aikaisempaa kokemusta lajista ei tarvitse olla!

Nykyinen naisten joukkue on aloittanut toimintansa marraskuussa 2019. Joukkueessa on mukana aivan uusista pelaajista jo useamman vuoden pelanneisiin naisiin.

Harjoituksissa tutustutaan monipuolisilla harjoitteilla jalkapallon pelaamiseen, tehdään harjoitteita oman fyysisen kunnon kohottamiseksi, sekä muita liikunnallisia taitoja tukevia harjoituksia(motoriikkaa, nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä)

Alhaiset harrastuskustannukset!

Seuran jäsenmaksu kaudella 2022 on 170€. Peliasu n.50€.

Voit tulla kokeilemaan alkuun ilmaiseksi ilman minkäänlaista sitoutumista joukkueen toimintaan.

Lisätietoja joukkueen toiminnasta voi tiedustella naisten joukkueen vastuuvalmentajalta Ari Annalalta.

Otathan yhteyttä ennen ensimmäisiin harjoituksiin tuloa!

ari.annala@phnet.fi

Uudet pelaajat rohkeasti mukaan!!