Tietoa toiminnasta
Julkaistu: 31.10.2021 00.00

Tietoa toiminnasta

Joukkueessa on tällä hetkellä mukana kolmisenkymmentä innokasta tyttöä ja poikaa.

Harjoitukset pidetään talviaikana Pajulahti-hallissa ja kesäisin Nastolan urheilukeskuksessa. Harjoituksia on pääsääntöisesti kaksi kertaa viikossa. Sen lisäksi pelaamme harjoitusotteluita ja/tai käymme turnauksissa.

Pelaaminen maksaa 150€ / vuosi (seuran jäsenmaksu) + joukkueen toimintamaksu 50€ (2021-2022), joiden suuruus määritellään vuosittain. Jäsenmaksut laskutetaan kahdessa erässä. Sisaralennus 25%.

Harrastusta voi tulla kokeilemaan maksutta kahden viikon ajan. Yhteydenotto ennen kokeilua. Lisätietoja sähköpostitse tai tekstiviestillä ennen ensimmäistä kertaa lahtinen.mirka@gmail.com /044 3090901. Kokeilujakson jälkeen, kun päätös harrastuksen jatkamisesta on tehty, käydään täyttämässä ilmoittautumislomake (etusivu, juniorit, joukkueet 11-12, lomakkeet, uudet pelaajat), jolloin saamme jokaisen osallistujan / jäsenen tarkemmat tiedot.

Uudet harrastajat olkaa yhteydessä. Lisätietoja voi kysellä joukkueenjohtajilta Reija Syrjäläiselta reija.syrjäläinen@gmail.com/ p.044 0142434 tai Mirka Lahtiselta lahtinen.mirka@gmail.com / p. 044 3090901

Seuran uusimmat