Tervetuloa Nopsan Pojat/ Tytöt 2015-2016 joukkueen sivulle.
Julkaistu: 04.12.2022 11.54

Tervetuloa Nopsan Pojat/ Tytöt 2015-2016 joukkueen sivulle.

Tietoa toiminnasta

Joukkueemme on aloittanut toimintansa kesällä 2021.

Joukkueessa on tällä hetkellä mukana noin 30 innokasta tyttöä ja poikaa.

Harjoitukset pidetään talviaikana Pajulahti-hallissa ja kesäisin Nastolan urheilukeskuksessa. Harjoituksia on pääsääntöisesti kaksi kertaa viikossa. Harjoituksissa keskitytään aluksi perusliikuntataitoihin sekä pallon käsittelyä tukeviin harjoituksiin. Taitojen karttuessa osallistumme mahdollisuuksien mukaan erialaisiin turnauksiin. Sen lisäksi pelaamme harjoitusotteluita ja/tai käymme turnauksissa.

Pelaaminen maksaa 150€ / vuosi (seuran jäsenmaksu) + joukkueen mahdollinen toimintamaksu 10-20e tarpeen mukaan (harjoitteluvälineet). Jäsenmaksut on mahdollista maksaa kahdessa erässä, sekä maksuihin voi anoa seuralta tarvittaessa vähävaraisten tukea. Seuralla on otettu myös huomioon sisar/ perhealennus joka on -25%, jos samassa taloudessa asuva on jossain muussa seuran joukkueessa ( vanhin maksaa täyden maksun, muut -25%)

Harrastusta voi tulla kokeilemaan maksutta kahden viikon ajan. Yhteydenotto ennen kokeilua. Lisätietoja sähköpostitse tai tekstiviestillä ennen ensimmäistä kertaa heli.harma@hotmail.com.com tai puhelimitse 0405646389. Kokeilujakson jälkeen, kun päätös harrastuksen jatkamisesta on tehty, käydään täyttämässä ilmoittautumislomake joka löytyy PT2015-2016 joukkueen sivuilta.

Uudet harrastajat olkaa yhteydessä. Lisätietoja voi kysellä joukkueenjohtajilta Heli Härmältä heli.harma@hotmail.com p. 0405646389 tai vastuuvalmentajalta Timo Hakoselta timohakonen@hotmail.com p.0405666968

Uusia pelaajia otetaan innolla vastaan.!