Edustusjoukkue hakee voittoputkelle jatkoa
MiehetJulkaistu: 15.08.2024 09.24

Edustusjoukkue hakee voittoputkelle jatkoa

Nastolan Nopsan edustusjoukkueen matka jatkuu torstaina Heinolassa @heinolanpalloilijat47 vieraana. Nopsan jatkaessa sarjakärjessä, HP-47 pysyy vahvasti keskikastissa. HP on pelannut kauden vaihtelevasti häviten viimeisimmän ottelunsa murskalukemin Korialle, mutta voittaen sitä edellisen sarjakolmosta KyPaa vastaan. Heinolaiset pelasivat kuitenkin laadukasta futista edellisessä kohtaamisessa Nastolassa Nopsan kääntäessä ottelun edukseen toisen puoliajan vahvalla pelillä voittaen kotikentällä 5-3.

HP-47 on päästänyt lohkossa toiseksi vähiten maaleja, mutta toisaalta tehtyjä maaleja joukkueella on ainoastaan yksi enemmän (26-25). Nopsan vastaava sarake näyttää lukemia 51-26. Piste-eroa joukkueiden välillä on 13 Nopsan hyväksi.

Ottelu alkaa torstaina klo 18.30 Heinolan urheilupuistossa. Tulkaahan paikanpäälle seuraamaan 📢

Nopsan seuraava kotiottelu pelataan ensiviikon tiistaina 20.8 derbyn merkeissä kun kyykkä saapuu Nastolaan. Laittakaahan päivä jo muistiin 📝

Joukkueen uusimmat uutiset