Nopsa avustaa vähävaraisia lapsiperheitä jalkapalloharrastuksen maksuissa
Julkaistu: 09.03.2020 00.00

Nopsa avustaa vähävaraisia lapsiperheitä jalkapalloharrastuksen maksuissa

Nastolan Nopsa

Avustus vähävaraisten perheiden lasten- ja nuorten liikuntaharrastuksen tukemiseksi.

Avustuksen tarkoitus on tukea Nastolan Nopsan UUSIA ja NYKYISIÄ jäseniä, joiden vanhemmat tarvitsevat rahallista tukea Nopsan jäsen- ja toimintamaksuissa. Avustuksen myöntää Nastolan Nopsa, kokonaisavustuksen määrä on 800€ joka jakautuu hakijoiden kesken, mutta alla olevin ohjein.

• Avustusta voidaan myöntää maksimissaan 50€ avustusta tarvitsevaa henkilöä kohden
  • Avustusta saa käyttää Nastolan Nopsan jäsen- ja toimintamaksuihin.
  • Avustus on haettava 24.5.2020 mennessä – sähköpostitse tero.juurinen@gmail.com
  • Jos olet uusi jäsen, voit hakea avustusta ja liittyä toimintaan, kun ikäluokkasi joukkue koronan jälkeen on taas harjoituksia

Kaikki avustukset käsitellään luottamuksellisesti ja niistä päätöksen tekee Nopsan johtokunta.

Hakijan tiedot:

Pelaajan nimi

Syntymäaika

Joukkue

Huoltajan nimi

Puhelinnumero

Sähköposti

Hyviä kriteerejä ovat mm. perheen työttömyys, sairaus, vanhemman tai vanhempien työsopimuksen määrä-aikaisuus tai osa-aikaisuus, lasten runsaslukuisuus, yksinhuoltajuus tai muut toimeentuloon vaikuttavat tekijät.

Hakemukseen ei tarvitse eritellä tuloja tai menoja, vaan avoin luottamuksellinen hakemus.

Avoin hakemus: