Nopsan 2009-2010 joukkue etsii uusia pelaajia

Nopsan 2009-2010 joukkue etsii uusia pelaajia

Nopsa 2009-2010 syntyneiden joukkue etsii uusia pelaajia

Mitä etsitään:

Harrastetason joukkue etsii uusia pelaajia kaudelle 2024, oletpa pelannut aiemmin tai haluat aloittaa harrastamisen olet tervetullut.

Missä toimitaan:

Harjoittelupaikat kesällä Nastolan urheilukeskuksessa ja talvella Pajulahden hallissa sekä Nastolan monitoimitalon liikuntasalissa. Harjoittelemme 2-3 kertaa viikossa käytännössä ympäri vuoden. Lomakausina saattaa olla poikkeuksia. Kesäaikana pelaamme piirisarjaa sekä valikoituja turnauksia.

Mitä maksaa:

Jäsenmaksu ja toimintamaksu noin 250€ sisältää valmennuksen, harjoituspaikkamaksut, joukkueen osallistumisen piirisarjaan sekä osallistumiset piirisarjan ulkopuolisiin otteluihin/turnauksiin. Summa tarkentuu jäsenmaksun osalta seuran vuosikokouksen jälkeen ja toimintamaksun osalta lopullisen pelaajamäärän ja kesän tapahtumien varmistumisten mukaan.

Pelaajan Pelipassi ja vakutusmaksut: 42€ (+40€ palloliiton tarjoama vakuutus, myös oma käy)

Peliasu: noin 90€ (koti ja vieraspaidat+shortsit+sukat)

Kausihinta siis yhteensä noin 390-450€ Summa tarkentuu kauden edetessä.

Lisäksi tarvitset tietysti nappikset, säärisuojat ja juomapullon.

Kokeilemaan saa tulla vapaasti 2 viikon ajaksi ilman sitoutumista.

Alla olevan linkin alta löytyy joukkueen harjoituskalenteri sekä toimihenkilöiden yhteystiedot.

Nastolan Nopsa - Nopsa 09/10 (jopox.fi)