Haetaan pelaajia Nopsan tyttöjen TB joukkueeseen!
Julkaistu: 13.11.2020 00.00

Haetaan pelaajia Nopsan tyttöjen TB joukkueeseen!

Tervetuloa TB joukkueen harjoituksiin kaikki 2002-2006 syntyneet tytöt kokeilemaan futiksen pelaamista

Otathan yhteyttä ennen ensimmäisiin harjoituksiin tuloa! Ari Annala/045 676 0803 tai ari.annala@phnet fi

Aikaisempaa kokemusta lajista ei tarvitse olla.

Nykyinen TB Joukkue on aloittanut toimintansa marraskuussa 2019. Joukkueessa on mukana aivan uusista pelaajista jo useamman vuoden pelanneisiin tyttöihin.

Harjoituksissa tutustutaan monipuolisilla harjoitteilla jalkapallon pelaamiseen, tehdään harjoitteita oman fyysisen kunnon kohottamiseksi, sekä muita liikunnallisia taitoja tukevia harjoituksia(motoriikkaa, nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä)

Harjoittelemme loistavissa olosuhteissa Nastolassa, talvisin Pajulahden Pajulahti-hallissa kaksi kertaa viikossa ja yksi treeni ulkotekonurmella lumen tuloon asti(/koulun salissa) eli 3 harjoituskertaa/viikko, sekä kesäisin Nastolan Urheilukeskuksen loistavalla nurmikentällä ja aivan uudella tekonurmikentällä 3 kertaa viikossa. Harjoitusajat löytyvät TB joukkueen nettisivujen kalenterista.

Alhaiset harrastuskustannukset!(Seuran jäsenmaksu kaudella 2021 ->170€)

Voit tulla kokeilemaan alkuun ilmaiseksi ilman minkäänlaista sitoutumista joukkueen toimintaan.

Lisätietoja joukkueen toiminnasta voi kysellä TB joukkueen vastuuvalmentajalta Ari Annalalta.

ari.annala@phnet.fi

Uudet pelaajat rohkeasti mukaan!!