Julkaistu: 05.04.2019 00.00

Pajulahti 9.4. I love Muovi-kamppanja

Moikka kaikille tiistaina Pajulahdessa treenaaville futareille ja vanhemmille.

Tulkaahan Litti- kentälle porukalla paikalle makkaralle seuraamaan tempausta. Emme siis rakasta muovia, vaikka kampanja niin kertoisikin. Laittakkaa vanhempien whatsappiin viestiä tästä, saadaan hyvä kööri paikalle. Arvomme paikalla seikkailupuistolippuja.

"Tiesitkö, että pakkausmuovi voidaan uudelleen käyttää jos se polttamisen sijasta kierrätetään muovijätteenä. Me Pajulahdessa halutaan lisätä tietoisuutta pakkausmuovin kierrätyksestä asiakkaidemme, meidän henkilökunnan ja yhteistyökumppaneiden keskuudessa, ja sen takia me olemme mukana Ylen I love muovi kampanjassa. "

Pajulahti on mukana Ylen isossa I love Muovi kampanjassa, jossa 5 kaupunkia kilpailevat keskenään kuka saa eniten kerättyä pakkausmuovijätettä kierrätykseen.

Eri yritykset ja yhteisöt ovat mukana keräämässä muovia kaupunkien ”pottiin” järjestämällä erilaisia muovin keräystempauksia.

Haastamme teidät tuomaan omia pakkausmuoveja Pajulahden keräystempaukseen tiistaina 9.4. Klo 17-19.

Muovista kasataan ”muovimato" Jari Litmanen- areenalle ja katsotaan kuinka monta sataa metriä muovia saadaan kerättyä.

Pajulahden sometileillä (instagram @pajulahti1929, facebook @Liikuntakeskuspajulahti) julkaistaan tänään kampanjavideo jossa mukana kilpailu. - Arvaa syntyvän muovimadon pituus ja voita lippuja seikkailupuistoon.

Tiistaina muovia kampanjaan tuoville asiakkaille on tarjolla grillimakkaraa (100:lle ensimmäiselle).

Lisätietoja kampanjasta voit lukea https://yle.fi/aihe/i-love-muovi

Toivottavasti näemme sinut ja pakkausmuovisi tiistaina Pajulahdessa.

Huomioithan että kierrätykseen tuotavan muovijätteen on oltava puhdasta.

Kierrätys terveisin,

JONNE KEMPPINEN