Julkaistu: 30.01.2018 00.00

Pelisäännöt

Urheilun Pelisäännöt 2018 alkaa olla ajankohtainen asia jälleen kaikille juniorijoukkueille ennen uuden pelikauden alkamista.

Urheilun Pelisääntöjen tavoitteena on synnyttää keskustelua lasten urheilun arvoista, toimintaperiaatteista ja käytännöistä. Asioista on hyvä sopia vuosittain vahvistamalla seuralle ja joukkueelle tärkeitä arvoja ja toimintakulttuuria. Pelisäännöt laaditaan niin vanhempien ja joukkueenjohdon kuin pelaajien ja joukkueenjohdonkin välille.

Vuoden 2018 lisäteemana Urheilun Pelisäännöissä on hyvä ilmapiiri. Siihen liittyen suosittelemme keskustelemaan, miksi hyvä ilmapiiri on tärkeää ja mitä se tarkoittaa teidän seurassanne/joukkueessanne.

Pelisääntöjen solmiminen ja palauttaminen 30.4. mennessä on edellytys Palloliiton pelitoimintaan osallistumiselle 9-15-vuotiaiden ikäluokissa.

Lisätietoja Urheilun Pelisäännöistä, niiden laatimisesta ja palauttamisesta >>