ELO

Nopsa Nopsa - NJS/2  2 - 1

Nastola UK N

22.8.2020 Nopsa - NJS/2

Nopsalle kauden avausvoitto! 2-1 (2-0)

Nopsa kohtasi sateisena lauantaina Nurmijärven Palloseuran kakkosjengin urheilukeskuksen hyväkuntoisella nurmella. Punaiset aloitti ottelun vahvasti ja syötöt napsahtelivat mukavalla prosentilla omille, varsinkin alakerran Joona Majava löysi avauksillaan hyvin kärjessä pelanneet Tero Kinnusen ja Janne Niukkasen, jotka aiheuttivat koko ottelun päänvaivaa nurmijärveläisten alakerralle.

Ottelun 24 minuutilla keskikentän kehäraakki Anssi Korhonen löysi pystypallollaan Tero Kinnusen joka siirsi takaviistoon Samuli Rätylle ja vasemman jalan tarkka sivallus siirsi punaiset ansaittuun johtoon. Seuraava maali olikin sitten urkkaruutu kamaa kun kärkipari löysi toisensa, maagisen syötön tarjoajana Janne Niukkanen ja maalin kattoon viimeistelijänä Tero Kinnunen. Vierailla oli vain muutama paikka avausjaksolla lähinnä punaisten huonoista puruista, mutta maalissa pelannut Petteri Engvist venyi muutamaan maailmanluokan torjuntaan. Nopsa kauden parhaallaan 2-0 puoliajan viettoon.

Toisella nelivitosella vierailijat pääsivät hiukan paremmin peliin mukaan punaisten selvästi väsähtäessä, mutta joukkue jaksoi puolustaa urheasti alakerran johtaja Seppo Wrightin johdolla ja ansaittu kauden avausvoitto vihdoin ja viimein Nastolaan. Joka jätkältä hatun noston arvoinen suoritus. Propsit vastustajalle, nuori jaksava joukkue joka vahvaa kolmosen keskikastia. NJS/2 Ei tehnyt pelistä todellakaan helppoa

Tilastot

NJS/2