Nopsa edustus kannatuskorttiavustus Lahden Icehearts ry:lle ja Nopsa junioreille
Julkaistu: 31.07.2020 00.00

#kasvatahyvää

Nopsa edustusjoukkue myi Heinäkuun 25. päivään mennessä 78 kannatukorttia, joista 10€ lahjoitettiin Lahden Icehearts ry:lle sekä Nastolan Nopsan junioreille.

Nopsa edustus kiittää jokaista kannatuskortin ostanutta ja toivoo molemmille yhdistyksille iloisia jalkapalloilullisia vuosi lasten parissa! Molemmat tekevät erittäin arvokasta työtä lasten kasvatuksen parissa ja tarjoavat nuorille kokemuksia mitkä jäävät muistoihin. Yhdessä tekeminen kantaa hedelmää pitkään!

390€ avustuksen Lahden icehearts ry:stä oli noutamassa Mika Hovatov yhdessä neljän Icehearts pojan kanssa. Icehearts oli kannustamassa Puiu pelissä Nopsan edustusta, josta kotikentällä irtosi 1pts tuloksella 2-2. Icehearts on ollut myös kaudella 2020 muutamat kerrat Nopsan kanssa pelaamassa futsalia ja harjoitusotteluita jalkapallossa... Jospa vaikka joskus olisi yhdistelmäjoukkueita junioriturnauksissa tai poikia pelaamassa jopa Nopsan edustuksessa.

390€ avustuksen Nopsan junioreille kävi noutamassa Ari Annala tytöt B joukkueen kolmen tytön kanssa. Nopsa tytöt B olivat noin 15 pelaajan voimin seuraamassa myös Nopsa - Puiu peliä ja joukkueena opiskelivat pieniä taktisia vinkkejä joukkuepelaamisesta. Samaisella viikolla ennen ottelua edustus piti lähes 3h palaverin yhdessä Tytöt B ja P05-07 joukkueiden valmennuksen kanssa jakaen tietoa keskenään edustuksen taktiikasta loppukaudelle. Opit olivat maailmalta ja "fiksummilta" coacheilta, joten ei junioreiden tarvinnut ihan pelkän edustuksen oppien varassa olla. Käytetään niitä resursseja mitä on ja tehdään yhteistyötä muiden paikallisten seurojen ja valmentajien kanssa.

kuvaaja © Päivi Tukia

Seuran uusimmat