11-12 joukkueen kesän toimintaa 2019
Julkaistu: 12.09.2019 00.00

11-12 joukkueen kesän toimintaa 2019

Kesän kuulumisia!

Kesän aikana joukkue on kasvanut kovasti, monessakin mielessä. Uusia innokkaita futareita on tullut paljon. Pelaajat ovat kehittyneet huimasti. Tärkeimpänä tietenkin joukkuehenki ja yhdessä tekemisen meninki.

Huhtikuussa osallistuttiin Lahdessa järjestettävään Kisapuisto Cup turnaukseen. Sää suosi ja tunnelma oli huikea.

Toukokuussa osallistuttiin ensimmäiseen Karuselli-turnaukseen, joka oli samalla myös joukkueen ensimmäinen turnausmatka Lahden ulkopuolelle. Turnaus järjestettiin Loviisassa. Karuselli-turnauksia järjestetään kaksi kertaa vuodessa ja niissä olemme jatkossakin mukana.

Kesä-elokuussa on järjestetty ahkerasti harjoituspelejä lähialueiden joukkueiden kanssa niin Nastolassa, Lahdessa kuin Orimattilassakin. Heinäkuussa myös lomailtiin pari viikkoa.

Elokuussa joukkueen pikkufutarit saivat huiman kokemuksen, kun pääsivät FC Lahden kotipeliin saattamaan pelaajat kentälle. Ottelu pelattiin FC Honkaa vastaan ja junnut kannustivat kotijoukkueen hienoon voittoon. Ruutu+ katsojat pääsivät seuraamaan Nopsan junnujen mallikasta esiintymistä myös tv:n välityksellä.