Tietoa toiminnasta
Julkaistu: 31.10.2018 00.00

Tietoa toiminnasta

Joukkueessa on tällä hetkellä mukana reilut parikymmentä innokasta tyttöä ja poikaa.

Harjoitukset pidetään syyskuusta huhtikuuhun Pajulahti-hallissa ja kesäisin Nastolan urheilukeskuksessa. Harjoituksia on pääsääntöisesti kerran viikossa. Sen lisäksi pelaamme harjoitusotteluita ja/tai käymme turnauksissa kuukausittain.

Pelaaminen maksaa 150€ / vuosi + joukkueen toimintamaksu, jonka suuruus määritellään vuosittain. Jäsenmaksut laskutetaan kahdessa erässä (tammi - kesäkuu ja heinä - joulukuu). 25% sisaralennus.

Lisätietoja voi kysellä joukkueen johtaja Reija Syrjäläiselta reija.syrjäläinen@gmail.com tai p.044 0142434

Harrastusta voi tulla kokeilemaan maksutta kolme kertaa. Ilmoitus uusista kävijöistä sähköpostitse tai puhelimitse/tekstiviestillä ennen ensimmäistä kertaa reija.syrjalainen@gmail.com /0440142434. Kun päätös harrastuksen jatkamisesta on tehty, voi käydä täyttämässä ilmoittautumislomakkeen, jolloin saamme jokaisen osallistujan / jäsenen tarkemmat tiedot.

Seuran uusimmat