Tietopaketti uusille pelaajille

Tietopaketti uusille pelaajille

Tietopaketti pelaajille

*Yleistä

* Joukkueessa pelaavat ja harjoittelevat vuosina 2005–2007 syntyneet tytöt. Joukkueeseen voi tulla mukaan, vaikka aikaisempaa jalkapallo tai muuta urheilu taustaa ei olisikaan

* Ole yhteydessä ennen ensimmäisiin harjoituksiin tuloa joko joukkueenjohtajaan tai vastuuvalmentajaan, jotta tiedämme odottaa ja huomioida uuden pelaajan harjoitusten yhteydessä.(muistathan myös antaa tässä yhteydessä huoltajan puhelinnumeron)

* ensimmäisillä kerroilla varusteiksi riittävät lenkkarit ja liikunnalliset vaatteet sään mukaan (hiekalla / keinonurmella harjoitellessa / pelatessa, olisi hyvä olla pitkät housut, ei shortseja) Harjoituksiin mukaan aina juomapullo vedellä täytettynä. Omaa jalkapalloa ei alkuun tarvitse hankkia.

* Tiedottaminen joukkueen asioissa, tapahtuu alkuun joukkueen omien nettisivujen kautta, myöhemmin whatsapp sekä myös sähköpostitse.

* Ole ajoissa paikalla harjoituksissa ja peleissä varusteet puettuna.

* Muista ottaa korvakorut ja muut korut pois ennen treeneihin tuloa. Ei myöskään hiuspinnejä saa olla.

* Koulu aina ennen harrastusta.

* kipeänä on parempi jäädä parantelemaan kotiin.

* Vakuutus on pakollinen, joko omasta vakuutusyhtiöstä tai palloliiton kautta. Seura/joukkue ei vakuuta pelaajia erikseen. Vakuutuksesta tulee esittää todistus että se kattaa myös seura-/kilpailutoiminnan. Jos tiedät että olemassa oleva tapaturmavakuutus kattaa tarpeellisen, niin ei tarvitse välttämättä pyytää vakuutusyhtiöltä todistusta siitä. Joukkueen nettisivujen materiaalipankista löytyy palloliiton lomake, millä voi itse vakuuttaa että on tarvittava vakuutus, mutta sillä todistettuna vastuu on ilmoittajalla..

*Harjoitukset

* Harjoitukset kestävät yleensä 60min. kerrallaan ja harjoituksia on alkuun kaksi kertaa viikossa.

* Joukkueen nettisivuilta löytyvät joukkueen tulevat tapahtumat mm. harjoitus-ja ottelukalenterit, niistä löytyvät aina viimeisimmät aikataulut.

* Joukkue harjoittelee talvikautena, lokakuun alusta huhtikuun loppuun joko tiistaisin tai torstaisin Pajulahti-hallissa, sekä keskiviikkoisin Rakokiven koulun salissa. Toukokuussa siirrymme Nastolan urheilukeskukseen, missä harjoituksia pidetään syyskuun loppuun asti.

* Lomaa pidämme harjoituksista heinäkuun alusta 1-3 viikkoa ja Joulukuussa n.2 viikkoa, muuten harjoittelemme läpi vuoden.

*Varusteet(myöhemmässä vaiheessa, kun toiminta on lähtenyt kunnolla liikkeelle)

* Nappikset, pitää olla jalkaan sopivat, ei liian pienet tai liian suuret(ei kasvuvaroja). Alkuun nappikset jotka käyvät sekä hiekkakentälle että keinonurmelle ja nurmelle omat. Hyvät nappikset saa 30€->

* Säärisuojat(olisi hyvä olla jo ensimmäisillä kerroilla) 10-20€

* Juomapullo aina vedellä täytettynä, ei energia juomia.

* Oikean kokoinen Pallo. Pallossa tulee olla seuran-, joukkueen-/ ja pelaajan nimi, esim. Nopsa T05-07 Janniina, näin pallo palautuu varmemmin takaisin omistajalleen, jos se sattuu jäämään johonkin.

Pallon koot iän mukaan:

2008 ja nuoremmat(-9v)->koko 3

2004–2007(10-13v.)->koko 4

2003-(14v. Ja vanhemmat)>koko 5,

* Harjoitteluasu(toimii myös joukkueen vieraspeliasuna)
* Peliasu

varusteiden hankinta

* Peli- ja harjoitteluasut, sekä muutkin varusteet tilaamme keskitetysti Karisman Stadiumista.(teamsales osasto liikkeen vasemmassa takakulmassa) Sitä kautta saa kuitenkin yksittäinkin nuo varusteet hankittua, jos tulee kesken kauden mukaan. Kun olet hankkimassa sieltä varusteita, ilmoita että olet Nastolan Nopsan T05-07 joukkueen pelaaja, niin tietävät mitä varusteita joukkue käyttää.
Paras aika asioida siellä on kun tuo teamsalesista vastaava kaveri on siellä paikalla: Ma, Ti ja Pe 10:00 - 16:00 sekä Ke ja To 12:00 - 20:00.

Jussi Veräväinen

Stadium Team Sales

Stadium Karisma

Kauppiaankatu 2

15160 Lahti Finland

Direct +358(0)20 7900 495

Mobile +358(0)40 120 7227

jussi.veravainen@stadium.fi

www.stadiumteamsales.fi

*Kannattaa myös kirjautua tuonne stadiumin asiakkaaksi, kun ostatte sieltä jotain saa itse siitä bonukset ja joukkue saa lisäksi samankokoisen bonuksen.

* Alkuun ainakin tulisi ostaa musta harjoitus/vieraspelipaita(Nike) ja mustat Niken sukat, että joukkue olisi harjoituksissakin yhtenäinen. Harjoitus/vieraspelipaita painatuksineen maksaa noin 30€ ja sukat 9€. Housut voi olla mustat verkkarit tai mustat shortsit(Nike),

* Joukkueen virallinen pelipaita on punavalkoinen Niken paita mikä maksaa ilman painatuksia n.23€ Pelaaja maksaa siihen itse logon, nimen ja numeron painatuksen, n.15€. Virallisen peliasun sukat on punaiset Niken sukat 9€.

* Halutessaan voi ostaa myös seuran virallisen verkka-asun: Takki 31.90€ ja siihen kuuluvat housut 29.90€.

*Jäsenmaksu ym.

* 2017 Tyttöjen jäsenmaksu on 120€/ kausi(1.1-31.12).

Perhe/sisarale -25%

1.7 jälkeen joukkueeseen tulevat -50% ->60€

* Pajulahti-hallista tulee kuluja talvenajan käytön mukaan(jos harjoitukset 2xviikossa hallissa, ajalla 1.10--30.4)>n.50€/vuosi/pelaaja)

* Joukkue kerää myös toimintamaksua, 20e 1-2 kertaa vuodessa tarpeen mukaan varusteiden hankintaan(vanhempien palaverissa aina tarkempaa tietoa)

* Palloliiton pelilisenssin(korttelipassi) hinta:

2006 syntyneet ja nuoremmat 5€.

palloliiton vakuutusturva jos ei omaa tapaturmavakuutusta 4€ Yht.9€

1998-2005 syntyneet 8€

palloliiton vakuutusturva jos ei omaa tapaturmavakuutusta 20€.Yht.28€

Tervetuloa mukaan kaikki jalkapallosta ja monipuolisesta liikunnasta kiinnostuneet tytöt!

Seuran uusimmat