Syyssarja alkoi
Julkaistu: 12.08.2017 00.00

Syyssarja alkoi

P16-syyssarja kausi alkoi. Pojat pelaavat yläloppusarjaa tämän syksyn mikä tarkoittaa, että kevään pelien perusteella lohkojen 4 parasta pelaavat samassa lohkossa. Odotettavissa on tasokasta ja mielenkiintoista seurattavaa kentällä.

Kevätkierroksella pojat tekivät 36 maalia, omiin meni 24 ja pisteitä kertyi 15 - lohkosijoitus oli kolmas.

Ensimmäinen peli oli 10.8. Pajulahdessa (vesisateen takia siirretty Nastolan nurmelta) Gnistan/sinikelt -joukkuetta vastaan. Jännitystä oli havaittavissa ainakin katsomon puolella kun Nopsan kannattajat olivat käyneet katsomassa vastustajan edellisen pelin tuloksia: Gnistanin pojat olivat tehneet edellisessä pelissä 22 maalia. Tämä ei Nopsan poikia lannistanut vaan he pelasivat hienosti eivätkä sortuneet ylilyönteihin ja mikä parasta nopsalaiset pelasivat loppuun asti. Muutama hieno tilannekin saatiin vastustajan päätyyn. Tuloksen voisi todeta, että aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Seuraava peli on tiistaina 15.8. Porvoossa Akillesta vastaan.